خبر فوری
محتوای این برنامه در حوزه جغرافیایی شما در دسترس نیست

دادگاه عالی بریتانیا علیه جانی دپ، به نفع نشریهٔ بریتانیایی رأی داد

Access to the comments نظرها
نگارش از یورونیوز فارسی
جانی دپ
جانی دپ   -   کپی رایت  آسیوشیتد پرس
اندازه متن Aa Aa

دادگاه عالی بریتانیا روز دوشنبه سرانجام رأی نهایی خود را در پروندهٔ شکایت جانی دپ، ستارهٔ هالیوود از نشریه بریتانیایی «سان» صادر کرد و شکایت آقای دپ مبنی بر «افترا زدنِ» این نشریه به وی را وارد ندانست.

بازیگر بنام آمریکایی سال گذشته از صاحب‌امتیاز و نیز سردبیر نشریهٔ عامه‌پسند و پرتیراژ «سان» شکایت کرده بود که چرا در مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ مدعی شده‌اند که وی شوهری با دستِ‌ بزن بوده است.

اندرو نیکول، قاضی این دادگاه طی حکمی اعلام کرد که شکایت هنرپیشهٔ معروف به نتیجه نرسیده است و افزود با آنکه وی عناصر لازم برای اتهام اقدام به افترا زدن را ارائه کرده، دفاعیات و شواهد وکلای متهمان، دادگاه را به این نتیجه رسانده که عبارات مورد شکایت، یعنی «شوهرِ دارای دستِ بزن»، در مفهوم خود موثق بوده‌ است.

به فیسبوک یورونیوز فارسی بپیوندید

مشاور امبر هرد،‌ همسر پیشین جانی دپ اعلام کرد این حکم برای کسانی که با پیشینهٔ پرونده آشنایند تعجبی ندارد.

این در حالی است که جانی دپ، همچنین به‌خاطر مطلبی که در واشنگتن پست علیه او و با اتهام خشونت خانگی چاپ شده، علیه همسر سابقش شکایت کرده و برای لطمه دیدن آبرو و اعتبارش تقاضای ۵۰ میلیون دلار خسارت کرده است.

جانی دپ ۵۷ ساله و امبر هرد،‌همسر سابق او که اکنون ۳۴ سال دارد، در سال ۲۰۱۱ با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۱۷ طلاق گرفتند. اما رابطه‌شان، مدتها پیش از جدایی، به تاریکی گرايیده بود. در پروندهٔ آنها کتک‌کاری، پرتاب اشیا به‌سوی هم، کشیده‌ زدن و مشت پرتاب کردن، و رفتارهای دیگری از این دست ثبت شده، اما تا کنون هر یک، دیگری را به شروع دعوا متهم کرده‌اند.